ΠΡΟΪΟΝ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟ Ή ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ
Ο καταναλωτής μπορεί να ασκήσει τα δικαιώματά του από το πραγματικό σφάλμα ή. ελαττωματικό προϊόν εάν ειδοποιήσει τον πωλητή για το ελάττωμα εντός δύο μηνών από την ημερομηνία κατά την οποία διαπιστώθηκε το ελάττωμα. Ο καταναλωτής πρέπει να περιγράψει το ελάττωμα λεπτομερώς στην ειδοποίηση ελαττώματος και να επιτρέψει στον πωλητή να ελέγξει το προϊόν.
Ο καταναλωτής που ενημέρωσε σωστά τον πωλητή για το ελάττωμα έχει το δικαίωμα να απαιτήσει από τον πωλητή:
να διορθώσει το ελάττωμα στα εμπορεύματα ή να επιστρέψει μέρος του καταβληθέντος ποσού ανάλογα με το ελάττωμα ή
να αντικαταστήσετε ελαττωματικά προϊόντα με νέα άψογα προϊόντα ή
επιστρέφει το καταβληθέν ποσό.
Εάν δεν αμφισβητείται η ύπαρξη ελαττώματος στα αγαθά ή παρατυπίας στην παροχή της υπηρεσίας, ο πωλητής οφείλει να συμμορφωθεί με το αίτημα του καταναλωτή από την προηγούμενη παράγραφο το συντομότερο δυνατό και το αργότερο εντός 8 ημερών.
Ο πωλητής πρέπει να απαντήσει εγγράφως στο αίτημα του καταναλωτή το αργότερο εντός 8 ημερών από την παραλαβή του αιτήματος, εάν αμφισβητείται η ύπαρξη ελαττώματος στα εμπορεύματα.
Όταν το σφάλμα είναι πραγματικό:
εάν το πράγμα δεν έχει τις απαραίτητες ιδιότητες για την κανονική του χρήση ή για κυκλοφορία·
εάν το πράγμα δεν έχει τις απαραίτητες ιδιότητες για την ειδική χρήση για την οποία το αγοράζει ο αγοραστής, αλλά οι οποίες ήταν γνωστές στον πωλητή ή έπρεπε να του ήταν γνωστές·
εάν το πράγμα δεν έχει τις ιδιότητες και τις ιδιότητες που ρητά ή σιωπηρά συμφωνήθηκαν ή προβλέπονται·
εάν ο πωλητής έχει παραδώσει κάτι που δεν ταιριάζει με το μοτίβο ή το μοντέλο, εκτός εάν το μοτίβο ή το μοντέλο εμφανίστηκε μόνο για ειδοποίηση.
Η καταλληλότητα των προϊόντων για κανονική χρήση αξιολογείται υπό το πρίσμα κανονικών προϊόντων του ίδιου είδους και λαμβάνοντας υπόψη τυχόν δηλώσεις του πωλητή σχετικά με τα χαρακτηριστικά των προϊόντων που γίνονται από τον πωλητή ή τον κατασκευαστή, ιδίως μέσω διαφήμισης, παρουσίασης προϊόντος ή ένδειξης σε τα ίδια τα αγαθά.
Πώς βεβαιώνεται το πραγματικό σφάλμα;
Ο πελάτης μπορεί να ασκήσει τα δικαιώματά του που απορρέουν από υλικό ελάττωμα εάν μας ειδοποιήσει για το ελάττωμα εντός δύο μηνών από την ημέρα που ανακαλύφθηκε το ελάττωμα.
Ο πελάτης πρέπει να περιγράψει το ελάττωμα με περισσότερες λεπτομέρειες στην ειδοποίηση σφάλματος και να μας επιτρέψει να ελέγξουμε το αντικείμενο.
Οι διατάξεις του νόμου που διέπει τις υποχρεώσεις και του νόμου περί προστασίας των καταναλωτών ισχύουν για την ευθύνη για ουσιώδη σφάλματα.
Πότε ο πωλητής δεν ευθύνεται για σημαντικά λάθη;
Ο πωλητής δεν ευθύνεται για υλικά ελαττώματα των εμπορευμάτων που εμφανίζονται μετά την παρέλευση δύο ετών από την παράδοση του πράγματος. Περιουσιακό ελάττωμα θεωρείται ότι υφίσταται κατά το χρόνο της έκδοσης, εάν συμβεί εντός έξι μηνών από την έκδοση. Τα δικαιώματα του καταναλωτή λήγουν δύο χρόνια μετά την ημέρα που ενημέρωσε τον πωλητή για το ελάττωμα.
Το έντυπο για την αναφορά ουσιώδους σφάλματος μπορείτε να το βρείτε
ΕΔΩ.
ΠΩΣ ΝΑ ΑΠΑΙΤΗΣΕΤΕ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΑΓΟΡΑΣ OZ. ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ
Για να επιστρέψετε την τιμή αγοράς ή. για να αλλάξετε το προϊόν, συμπληρώστε την ηλεκτρονική φόρμα. Εάν το ελάττωμα/ζημία του προϊόντος είναι εμφανές από την εικόνα/βίντεο που επισυνάπτετε στην ηλεκτρονική φόρμα, θα σας ενημερώσουμε ότι δεν χρειάζεται να επιστρέψετε το προϊόν, να επιστρέψετε το αντίτιμο αγοράς ή. κανονίζουμε ανταλλαγές το συντομότερο δυνατό ή εντός 30 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή του αιτήματός σας. Εάν τα ελαττώματα / ζημιές του προϊόντος δεν είναι ορατά στην εικόνα / βίντεο ή αποχωρήσετε από τη σύμβαση, θα λάβετε έναν κωδικό παραπόνων μέσω e-mail αφού συμπληρώσετε τη φόρμα παραπόνων, τον οποίο επισυνάπτετε στη συσκευασία και στη συνέχεια αποστέλλετε το πακέτο στη διεύθυνση που καθορίζεται στο email. Σε περίπτωση επιστροφής του προϊόντος, η τιμή αγοράς θα επιστραφεί ή. η ανταλλαγή γίνεται εντός 30 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή του πακέτου.
Μπορείτε να διεκδικήσετε ένα ουσιώδες σφάλμα και επομένως επιστροφή του τιμήματος αγοράς
ΕΔΩ.
Μπορείτε να κάνετε αίτηση για αλλαγή προϊόντος
ΕΔΩ.